KOMU ZAUPATI OPTIMIZACIJO STRANI

Vsaka spletna stran je tako ali drugače namenjena prodaji, pri tem pa mora biti kar se da učinkovita. Za to je treba izpiliti vsak aspekt strani, ki lahko pripelje do boljših prodajnih uspehov – gre za proces, ki se začne še pred začetkom izdelave spletne strani, ne konča pa se niti po tem, ko stran že dobro prodaja. Vedno je treba skrbeti za dotok novih strank, prilagajanje ponudbe in testiranje različnih prodajnih pristopov, tako na spletni strani kot izven nje. Pri vsem tem zelo pomaga kvalitetna optimizacija spletne strani, ki je pomemben temelj vsake prodajno naravnane strani – optimizacija pa mora biti izvedena strokovno, pravočasno in redno, pri tem pa seveda pride v poštev tudi cenik optimizacije.


Optimizacija spletne strani sicer velja za opravilo, ki ga lahko opravi vsak upravitelj strani sam, kar pa je nevarna zmota. Res je, da se je lahko loti vsak, a to je tako, kot da bi začeli iz kamenja postavljati hišo – tudi če zgradimo stoječo strukturo, ne bo veliko koristila. Bolj strokovnega izvajalca kot najdemo, boljši bo končni rezultat. Tudi spletno optimizacijo moramo torej zaupati profesionalcem, ki se na to opravilo dobro spoznajo. Cenik optimizacije bo tu sicer predstavljal nek strošek, a končni rezultat bo upravičil začetno investicijo, sploh v kombinaciji s celovito prodajno naravnanostjo strani. Dodatni obiskovalci so lahko vredni zlata, sploh če si jih zagotovimo dolgoročno, brez dodatnih stroškov.


Ponudba storitev spletne optimizacije je zelo pestra, saj je ponudnikov veliko. Vsak ima svoje metode, prav tako ima vsak svoj cenik optimizacije, ki ustreza ponudbi in obljubljenim rezultatom. Ob tako številnih možnostih je treba znati izbrati pravega ponudnika, saj optimizacija zelo vpliva na uspeh spletne strani in v končni fazi lahko odloča o obstoju ali propadu podjetja. Prav zato ne gledamo na cenik optimizacije – cena naj bo šele zadnji faktor pri odločitvi, najprej pa poskrbimo za to, da dobimo res celovito in kakovostno storitev. Pri iskanju ponudnika se torej osredotočimo na to, da dobimo preverljive rezultate, seveda najboljše možne. Veliko je odvisno tudi od posameznega primera, od posamezne spletne strani. V nekaterih primerih je uvrstitev na prva mesta praktično nemogoča – če želimo optimizirati spletno stran za iskalni pojem »google«, bomo na primer zelo težko prehiteli spletnega velikana, enako velja za druge iskane ključne besede, pri katerih imamo opravka z močno in uveljavljeno konkurenco.

V takšnih primerih je cenik optimizacije primerno povišan, pričakovani rezultati pa so postavljeni nekoliko nižje. Lažje delo pa izvajalca optimizacije čaka pri lažjih ključnih besedah, kjer je tudi cena nižja.
Izvajalca optimizacije spletne strani bomo torej izbrali na podlagi pričakovanih rezultatov. Ne smemo pa slepo zaupati vsaki ponudbi, ki zveni prelepo, da bi bila zanesljiva. Preverimo, če je izvajalec zares resen, predvsem pa preverimo reference, s katerimi se hvali. Najbolj prepričljiv kazalnik na zanesljivost izvajalca optimizacije so prav rezultati njihovih drugih strank. Ker se ponudba za optimizacijo pripravlja za vsak primer posebej, moramo pred začetkom določiti vse potrebne podrobnosti storitve. Le tako bomo dobili primerno ceno in realne pričakovane rezultate.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *